За тоа колку брендот H&M е познат нема потреба да се зборува. За тоа зошто Gisele Bündchen е најплатената манекенка во светот, исто така нема потреба од коментирање. Но кога овие 2 брендови ќе ги споите, имате сигурна комбинација... или не баш?
Од маркетингшка гледна точка, јасно е дека на шведскиот бренд имаше потреба од репозиционирање. Последниве години, постојано беше опишуван како бренд за млади, да не речам деца, со релативно среден/низок квалитет (со што "фановите" сигурно нема да се сложат). Од тука, јасно е зошто Bündchen за ново заштитно лице. Не е "дете" (има 30 години), изгледа прекрасно и покрај тоа што стана мајка пред извесно време и она според мене најважно, освен тоа што таа е бренд сама по себе, го поседува тој "Unique look". Па подготовките завршија со фотосесија "во режија" на фотограферот Daniel Jackson, кои преовладуваат со минимализам кој е совршен за колекцијата.
И сé ова звучи и изгледа одлично. Само што некои луѓе од, за мене тотално необјасливи причини, сметаат дека "старото заштитно" лице на H&M, Daria Werbowy (девојката со авионска писта на носот) била подобра на оваа функција! Според нив, Daria поседувала повеќе харизма од Gisele .... :/ Ахам, поглупава причина за моронскиот пристап...? Претпоставувам дека ќе нема!
Gisele Bündchen е совршен избор за заштитно лице на H&M, особено ако се земе в обзир намерата со целата кампања! А за тоа кој поседува харизма, а кој не... проверете како стојат биографиите на двете, па утврдете сами!
Any commentZzz? Who do you believe is better for H&M? :D
daria! definitivno!
ReplyDeleteGiseleeeeeeeee
ReplyDeleteMoj omilen brand sas moju omilenu manekenku! Perfect
ReplyDelete